Awareness campaign
Productie Studio New West Regie Jack Westerlaken D.O.P. Yorick Leusink Geluid Jack Westerlaken Projectcoördinatie Jules holleboom
Nederland kent ruim 400.000 prestatieve wielrenners die jaarlijks uiteenlopende doelen stellen. Doelen zoals het rijden van een lange tocht, deelname aan een Gran Fondo of het beklimmen van die ene berg op de bucketlist. Deze groep is over het algemeen niet aangesloten bij een wielervereniging maar wél gemotiveerd om beter te worden en daarbij dus vooral op zichzelf aangewezen.
Daarom lanceert de KNWU Fondo een app met flexibele en interactieve trainingsprogramma’s voor uiteenlopende doelen. Met uitdagende trainingen, informatieve video’s en heldere achtergrondinformatie worden fietsers begeleid naar persoonlijke topprestaties.
Studio New West produceerde in samenwerking met de KNWU de video’s voor deze app. In deze video’s geeft Talentcoach Stefan de gebruikers tips en tricks afgewisseld met verschillende actiebeelden. De video’s zijn in een rechtopstaand kader geproduceerd, zodat ze naadloos integreren in de app. Zo creëren we heldere instructies met een een optimale gebruikerservaring.